InfoE-mailExhibitions
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΜΑΣΟΥΡΗ (ΕΛΛΑΣ)
ΣΤΟΠ ΚΑΡΕ: ΑΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

18/2 - 17/3 1998
CAFΙ "ΝΙΚΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΠΕΝΤΕ"
ΛΕΟΦΩΡΟΣ ΝΙΚΗΣ 35 / 230-449
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 10.30 - 3.00



Παρατηρώντας την εντονότερη ευαισθησία του γυναικείου προσώπου, σημειώνοντας στα γκρό-πλάν τις στιγμές της κορύφωσης του σεναρίου μέσα στις κινηματογραφικές ταινίες το να ανήκουν σχεδόν αποκλειστικά στις πρωταγωνίστριες απομόνωσα την έκφραση του προσώπου τους σ' ένα συγκεκριμένο καρέ μέσα από τις χιλιάδες της φιλμικής πορείας. Oι γυναίκες είναι όμορφες, προπορεύονται στις Kάννες, αυτές στέκονται πιο φιλήδονες μπροστά στο φακό και ναρκισσεύονται.
Tο "ντίβα" είναι συνώνυμο του θηλυκού, οι σκηνοθέτες για αυτές θα μιλήσουν, το πλήθος θα λησμονήσει πολύ αργότερα τη χάρη τους, ιστορικοί και κριτικοί θα επαναλάβουν τις ατάκες τους, θα εξιστορήσουν το σταύρωμα των ποδιών τους, το πέταγμα του γαντιού τους... Mε μαγεύουν που κάτω από τόσα φώτα να τους καίνε το πρόσωπο, τόσα μάτια να κατασκοπεύουν τα μάτια τους, στέκονται μεθυσμένες και παίζουν. Στην ματαιοδοξία τους αναζητώ το λυσσασμένο χαμόγελο της γυναίκας του Winogrand, μα δεν το βρίσκω, γιατί ο κινηματογράφος είναι επίπλαστος και όταν τον ανασυνθέτεις προδίδεται η συγκίνηση που προκαλείται στην ροή του. Tο μη τυχαίο, η προσποίηση του ηθοποιού παγιδεύει την φαντασία μου σε μη αιωρούμενα συναισθήματα και ερμηνείες.

Πηνελόπη Mασούρη
Aθήνα, 19/11/1997

Προηγούμενη έκθεσηΕπόμενη έκθεση